۱۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۰

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

ابزار نگرانی از روند افزایش آمارهای کرونایی در گیلان

ابزار نگرانی از روند افزایش آمارهای کرونایی در گیلان

رشت- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با ابزار نگرانی از افزایش تدریجی آمارهای کرونایی، گفت: تعداد بستری های کرونایی گیلان به ۱۸۶ نفر رسیده است.

فردین مهرابیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان گیلان، اظهار کرد: روند افزایش بیماران کرونایی در استان گیلان طی روزهای اخیر نگران کننده است.

وی با بیان اینکه در شبانه روز گذشته ۴۷ بیمار جدید در مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان گیلان بستری شدند، افزود: هم اکنون تعداد بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی استان گیلان به ۱۸۶ نفر رسیده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به اینکه حال ۳۵ نفر وخیم گزارش شده است، ادامه داد: در مقایسه با روزهای گذشته شاهد افزایش ۳۴ درصدی مبتلایان در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۹ بیمار کرونایی با شرایط نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند، گفت: از این تعداد ۶ نفر به امروز به این بخش منتقل شده اند.

مهرابیان با تأکید بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک، پرهیز از حضور در تجمعات و اماکن شلوغ، تصریح کرد: توجه به تزریق واکسیناسیون به ویژه دُز سوم نیز باید به صورت جدی مورد توجه باشد.

کد خبر 5456561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha